Autó-adatbázis

Renault Megane I Classic (LA) 1.9 D (64 Hp) műszaki adatok

Renault / Megane / Megane I Classic (LA) / 1.9 D (64 Hp)

Márka: Renault
Típus: Megane
Generáció: Megane I Classic (LA)
Motor: 1.9 D (64 LE)
Gyártás kezdete: 1997
Gyártás vége: 1999
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 160 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 16.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1870 cm3
Teljesítmény 64 LE / 4500 rpm
Nyomaték 118 Nm / 2250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 80 mm
Löket: 93 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: OHC
Kompresszióviszony: 21.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4440 mm
Szélesség: 1699 mm
Magasság: 1420 mm
Tengelytávolság: 2580 mm
Első nyomtáv: 1450 mm
Hátsó nyomtáv: 1422 mm
Hasmagasság: 120 mm
Csomagtartó minimum: 510 l
Motorkód: F8Q
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1115 kg
Együttes tömeg: 1650 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 600 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, spring
Hátsó felfüggesztés: Torsion
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Kerekek
Gumiabroncsméret: 175/65 R14
Keréktárcsaméret: R14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 176 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?