Autó-adatbázis

Renault Grand Espace IV 2.2 dCi (150 Hp) Automatic műszaki adatok

Renault / Espace / Grand Espace IV / 2.2 dCi (150 Hp) Automatic

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Grand Espace IV
Motor: 2.2 dCi (150 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2002
Gyártás vége: 2006
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 13.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2188 cm3
Teljesítmény 150 LE / 4000 rpm
Nyomaték 320 Nm / 1750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 87 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: OHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 18:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4861 mm
Szélesség: 1860 mm
Szélesség tükrökkel: 2104 mm
Magasság: 1746-1798 mm
Tengelytávolság: 2868 mm
Első nyomtáv: 1574 mm
Hátsó nyomtáv: 1556 mm
Hasmagasság: 120 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Első kinyúlás: 1026 mm
Hátsó kinyúlás: 967 mm
Csomagtartó minimum: 456 l
Csomagtartó maximum: 3050 l
Üzemanyagtartály: 83 l
Saját tömeg: 1925 kg
Együttes tömeg: 2630 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Trailing
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 244 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO III
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?