Autó-adatbázis

Renault Espace V 1.6 TCe (200 Hp) EDC műszaki adatok

Renault / Espace / Espace V / 1.6 TCe (200 Hp) EDC

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Espace V
Motor: 1.6 TCe (200 LE) EDC
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
Crossover
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5 / 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 211 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1618 cm3
Teljesítmény 200 LE / 5750 rpm
Nyomaték 260 Nm / 2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 79.7 mm
Löket: 81.1 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 EDC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4857 mm
Szélesség: 1888 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1914 mm
Szélesség tükrökkel: 2128 mm
Magasság: 1677 mm
Tengelytávolság: 2884 mm
Első nyomtáv: 1630 mm
Hátsó nyomtáv: 1621 mm
Hasmagasság: 160 mm
Első kinyúlás: 1034 mm
Hátsó kinyúlás: 939 mm
Csomagtartó minimum: 247 l
Csomagtartó maximum: 2035 l
Üzemanyagtartály: 58 l
Saját tömeg: 1609 kg
Együttes tömeg: 2410 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/60 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 140 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI b
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?