Autó-adatbázis

Renault Espace III (JE) 3.0 V6 (167 Hp) Automatic műszaki adatok

Renault / Espace / Espace III (JE) / 3.0 V6 (167 Hp) Automatic

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Espace III (JE)
Motor: 3.0 V6 (167 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 1996
Gyártás vége: 2000
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 195 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2963 cm3
Teljesítmény 167 LE / 5500 rpm
Nyomaték 235 Nm / 4500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 93 mm
Löket: 72.7 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 9.6:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4517 mm
Szélesség: 1810 mm
Magasság: 1773 mm
Tengelytávolság: 2702 mm
Első nyomtáv: 1534 mm
Hátsó nyomtáv: 1540 mm
Hasmagasság: 110 mm
Első kinyúlás: 929 mm
Hátsó kinyúlás: 886 mm
Csomagtartó minimum: 275 l
Csomagtartó maximum: 2850 l
Üzemanyagtartály: 78 l
Saját tömeg: 1650 kg
Együttes tömeg: 2400 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/65 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 21 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 9.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 13.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 325 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO II
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?