Autó-adatbázis

Renault Espace III (JE, Phase II) 2.2 dCi (130 Hp) műszaki adatok

Renault / Espace / Espace III (JE, Phase II) / 2.2 dCi (130 Hp)

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Espace III (JE, Phase II)
Motor: 2.2 dCi (130 LE)
Gyártás kezdete: 2001
Gyártás vége: 2003
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 185 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2188 cm3
Teljesítmény 130 LE / 4000 rpm
Nyomaték 290 Nm / 1750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 87 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 17.9:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4517 mm
Szélesség: 1810 mm
Magasság: 1690 mm
Tengelytávolság: 2702 mm
Első nyomtáv: 1534 mm
Hátsó nyomtáv: 1540 mm
Csomagtartó minimum: 275 l
Csomagtartó maximum: 2850 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1737 kg
Együttes tömeg: 2510 kg
Futómű
Első felfüggesztés: The depreciated rack
Hátsó felfüggesztés: Trailing
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.1 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?