Autó-adatbázis

Renault Espace II (J63) 2.8 V6 (150 Hp) Automatic műszaki adatok

Renault / Espace / Espace II (J63) / 2.8 V6 (150 Hp) Automatic

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Espace II (J63)
Motor: 2.8 V6 (150 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 1991
Gyártás vége: 1996
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2849 cm3
Teljesítmény 150 LE / 5400 rpm
Nyomaték 225 Nm / 2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 91 mm
Löket: 73 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Kompresszióviszony: 9.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4429 mm
Szélesség: 1795 mm
Szélesség tükrökkel: 2060 mm
Magasság: 1693 mm
Tengelytávolság: 2580 mm
Első nyomtáv: 1517 mm
Hátsó nyomtáv: 1508 mm
Hasmagasság: 169 mm
Első kinyúlás: 974 mm
Hátsó kinyúlás: 875 mm
Csomagtartó minimum: 250 l
Csomagtartó maximum: 3000 l
Üzemanyagtartály: 77 l
Saját tömeg: 1390 kg
Együttes tömeg: 2140 kg
Megengedett tetőterhelés: 60 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 650 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/65 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 11.6 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?