Autó-adatbázis

Renault Espace I (J11/13, Phase II 1988) 2.1 TD (88 Hp) műszaki adatok

Renault / Espace / Espace I (J11/13, Phase II 1988) / 2.1 TD (88 Hp)

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Espace I (J11/13, Phase II 1988)
Motor: 2.1 TD (88 LE)
Gyártás kezdete: 1988
Gyártás vége: 1991
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 165 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 13.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2068 cm3
Teljesítmény 88 LE / 4250 rpm
Nyomaték 182 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 86 mm
Löket: 89 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: SOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 21.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4365 mm
Szélesség: 1777 mm
Magasság: 1660 mm
Tengelytávolság: 2580 mm
Első nyomtáv: 1467 mm
Hátsó nyomtáv: 1489 mm
Hasmagasság: 150-125 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Első kinyúlás: 920 mm
Hátsó kinyúlás: 865 mm
Csomagtartó minimum: 580 l
Csomagtartó maximum: 3060 l
Motorkód: J8S 240/774
Üzemanyagtartály: 63 l
Saját tömeg: 1408 kg
Együttes tömeg: 1925 kg
Megengedett tetőterhelés: 70 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 550 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 12.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/65 R14
Keréktárcsaméret: R14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.1 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?