Autó-adatbázis

Renault Espace I (J11/13, Phase II 1988) 2.0i (120 Hp) Quadra műszaki adatok

Renault / Espace / Espace I (J11/13, Phase II 1988) / 2.0i (120 Hp) Quadra

Márka: Renault
Típus: Espace
Generáció: Espace I (J11/13, Phase II 1988)
Motor: 2.0i (120 LE) Quadra
Gyártás kezdete: 1988
Gyártás vége: 1991
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 175 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1995 cm3
Teljesítmény 120 LE / 5500 rpm
Nyomaték 168 Nm / 4500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 88 mm
Löket: 82 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 10:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4365 mm
Szélesség: 1777 mm
Magasság: 1670 mm
Tengelytávolság: 2580 mm
Első nyomtáv: 1473 mm
Hátsó nyomtáv: 1495 mm
Hasmagasság: 138 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Első kinyúlás: 920 mm
Hátsó kinyúlás: 865 mm
Csomagtartó minimum: 580 l
Csomagtartó maximum: 3060 l
Üzemanyagtartály: 58 l
Saját tömeg: 1290 kg
Együttes tömeg: 1960 kg
Megengedett tetőterhelés: 70 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 600 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 12.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 185/65 R14
Keréktárcsaméret: R14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.7 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?