Autó-adatbázis

Porsche Panamera (G2) 4 E-Hybrid Executive 2.9 V6 (462 Hp) 4x4 PDK műszaki adatok

Porsche / Panamera / Panamera (G2) / 4 E-Hybrid Executive 2.9 V6 (462 Hp) 4x4 PDK

Márka: Porsche
Típus: Panamera
Generáció: Panamera (G2)
Motor: 4 E-Hybrid Executive 2.9 V6 (462 LE) 4x4 PDK
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 278 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.7 mp
Gyorsulás 0-200 km/h-ra: 17.4 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 25-51 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2894 cm3
Teljesítmény 462 LE / 6000 rpm
Nyomaték 700 Nm / 1100-4500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84.5 mm
Löket: 86 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Maximális fordulatszám: 6800 rpm
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 PDK
Elektromosmotor-teljesítmény 136 LE / 2800 rpm
Elektromos motor nyomatéka 400 Nm / 100-2300 rpm
ICE teljesítmény: 330 LE / 5250-6500 rpm
ICE nyomaték: 450 Nm / 1750-5000 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 5199 mm
Szélesség: 1937 mm
Szélesség tükrökkel: 2165 mm
Magasság: 1428 mm
Tengelytávolság: 3100 mm
Első nyomtáv: 1671 mm
Hátsó nyomtáv: 1651 mm
Légellenállási tényező: 0.28
Csomagtartó minimum: 405 l
Csomagtartó maximum: 1391 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 2250 kg
Együttes tömeg: 2775 kg
Akkumulátor mérete: 14 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8-12.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 265/45 ZR19; 295/40 ZR19
Keréktárcsaméret: 9 J x 19; 10.5 J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 2.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 56 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Átlagos energiafogyasztás: 15.9 kWh/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?