Autó-adatbázis

Porsche Panamera (G1 II) Turbo S Executive 4.8 V8 (570 Hp) 4x4 PDK műszaki adatok

Porsche / Panamera / Panamera (G1 II) / Turbo S Executive 4.8 V8 (570 Hp) 4x4 PDK

Márka: Porsche
Típus: Panamera
Generáció: Panamera (G1 II)
Motor: Turbo S Executive 4.8 V8 (570 LE) 4x4 PDK
Gyártás kezdete: 2015
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 305 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 4806 cm3
Teljesítmény 570 LE / 6000 rpm
Nyomaték 700 Nm / 2250-4500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 96 mm
Löket: 83 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 10.5:1
Motorolaj-mennyiség: 10.85 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 PDK
Méret és tömeg
Hosszúság: 5015 mm
Szélesség: 1931 mm
Szélesség tükrökkel: 2114 mm
Magasság: 1418 mm
Tengelytávolság: 2920 mm
Első nyomtáv: 1656 mm
Hátsó nyomtáv: 1646 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Csomagtartó minimum: 432 l
Csomagtartó maximum: 1250 l
Üzemanyagtartály: 100 l
Saját tömeg: 1970 kg
Együttes tömeg: 2500 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/45 ZR 19; 285/40 ZR 19
Keréktárcsaméret: 9 J x 19; 10 J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 14.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.8 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 10.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 242 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?