Porsche Panamera (G1 II) S 3.0 V6 (416 Hp) E-Hybrid Tiptronic műszaki adatok
Porsche / Panamera / Panamera (G1 II) / S 3.0 V6 (416 Hp) E-Hybrid Tiptronic
Márka: | Porsche |
Típus: | Panamera |
Generáció: | Panamera (G1 II) |
Motor: | S 3.0 V6 (416 LE) E-Hybrid Tiptronic |
Gyártás kezdete: | 2013 |
Gyártás vége: | 2016 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kombi (Combi) |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 4 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 270 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 5.5 mp |
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: | 18-36 km |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2995 cm3 |
Teljesítmény | 416 LE / 5500 rpm |
Nyomaték | 590 Nm / 1250-4000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 84.5 mm |
Löket: | 89 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Feltöltés: | Kompresszor |
Kompresszióviszony: | 10.5:1 |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - benzin / elektromos |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Hátsókerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 8 Tiptronic S |
Elektromosmotor-teljesítmény | 95 LE / 2200-2600 rpm |
ICE teljesítmény: | 333 LE / 5500-6500 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 5015 mm |
Szélesség: | 1931 mm |
Magasság: | 1418 mm |
Tengelytávolság: | 2920 mm |
Első nyomtáv: | 1658 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1662 mm |
Csomagtartó minimum: | 335 l |
Csomagtartó maximum: | 1153 l |
Üzemanyagtartály: | 80 l |
Saját tömeg: | 2095 kg |
Együttes tömeg: | 2580 kg |
Akkumulátor mérete: | 9.4 kWh |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 245/50 ZR18; 275/45 ZR18 |
Keréktárcsaméret: | 8 J x 18; 9 J x 18 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 3.1 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 71 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás