Autó-adatbázis

Porsche Cayenne II (facelift 2014) S 3.0 V6 (416 Hp) E-Hybrid Tiptronic 4x4 műszaki adatok

Porsche / Cayenne / Cayenne II (facelift 2014) / S 3.0 V6 (416 Hp) E-Hybrid Tiptronic 4x4

Márka: Porsche
Típus: Cayenne
Generáció: Cayenne II (facelift 2014)
Motor: S 3.0 V6 (416 LE) E-Hybrid Tiptronic 4x4
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Crossover
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 243 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.9 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 18-36 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2995 cm3
Teljesítmény 416 LE / 5500 rpm
Nyomaték 590 Nm / 1250-4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84.5 mm
Löket: 89 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: Kompresszor
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Tiptronic S
Elektromosmotor-teljesítmény 95 LE / 2200-2600 rpm
ICE teljesítmény: 333 LE / 5500-6500 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4855 mm
Szélesség: 1939 mm
Magasság: 1705 mm
Tengelytávolság: 2895 mm
Első nyomtáv: 1655 mm
Hátsó nyomtáv: 1669 mm
Csomagtartó minimum: 580 l
Csomagtartó maximum: 1690 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 2350 kg
Együttes tömeg: 3050 kg
Akkumulátor mérete: 10.8 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/55 R18
Keréktárcsaméret: 8.0 J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 3.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 79 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?