Porsche 918 Spyder 4.6 V8 (887 Hp) Hybrid PDK műszaki adatok
Porsche / 918 / 918 Spyder / 4.6 V8 (887 Hp) Hybrid PDK
Márka: | Porsche |
Típus: | 918 |
Generáció: | 918 Spyder |
Motor: | 4.6 V8 (887 LE) Hybrid PDK |
Gyártás kezdete: | 2013 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kupé-kabrió (Coupe - Cabriolet) |
Ajtók száma: | 2 |
Ülések száma: | 2 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 345 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 2.6 mp |
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: | 16-31 km |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 4593 cm3 |
Teljesítmény | 887 LE / 8500 rpm |
Nyomaték | 1280 Nm |
Motor pozíciója: | Középmotor, hosszában |
Hengerek száma | 8 |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - benzin / elektromos |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 7 PDK |
Elektromosmotor-teljesítmény | 286 LE / 6500 rpm |
ICE teljesítmény: | 608 LE / 8700 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4643 mm |
Szélesség: | 1940 mm |
Magasság: | 1167 mm |
Tengelytávolság: | 2730 mm |
Első nyomtáv: | 1664 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1612 mm |
Csomagtartó minimum: | 110 l |
Üzemanyagtartály: | 70 l |
Saját tömeg: | 1674 kg |
Akkumulátor mérete: | 6.8 kWh |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 265/35 ZR20; 325/30 ZR21 |
Keréktárcsaméret: | 9.5 J x 20; 12.5 J x 21 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 3.1 / 11 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 72 g/km |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás