Autó-adatbázis

Nissan X-Trail I (T30, facelift 2003) 2.5i 16V (165 Hp) 4x4 Automatic műszaki adatok

Nissan / X-Trail / X-Trail I (T30, facelift 2003) / 2.5i 16V (165 Hp) 4x4 Automatic

Márka: Nissan
Típus: X-Trail
Generáció: X-Trail I (T30, facelift 2003)
Motor: 2.5i 16V (165 LE) 4x4 Automatic
Gyártás kezdete: 2003
Gyártás vége: 2006
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 178 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2488 cm3
Teljesítmény 165 LE / 6000 rpm
Nyomaték 230 Nm / 4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 89 mm
Löket: 100 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 9.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4455 mm
Szélesség: 1765 mm
Magasság: 1675 mm
Tengelytávolság: 2625 mm
Első nyomtáv: 1530 mm
Hátsó nyomtáv: 1530 mm
Csomagtartó minimum: 410 l
Csomagtartó maximum: 1841 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1490 kg
Együttes tömeg: 2000 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1350 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Helical spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/65 R16
Keréktárcsaméret: R
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 231 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?