Autó-adatbázis

Nissan Qashqai 1.6 (114 Hp) műszaki adatok

Nissan / Qashqai / Qashqai / 1.6 (114 Hp)

Márka: Nissan
Típus: Qashqai
Generáció: Qashqai
Motor: 1.6 (114 LE)
Gyártás kezdete: 2007
Gyártás vége: 2010
Karosszéria
Felépítés: SUV
Crossover
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 175 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1598 cm3
Teljesítmény 114 LE / 6000 rpm
Nyomaték 160 Nm / 4400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 78 mm
Löket: 83.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Motorolaj-mennyiség: 4.3 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 6.4 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4315 mm
Szélesség: 1780 mm
Magasság: 1605 mm
Tengelytávolság: 2630 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1545 mm
Hasmagasság: 200 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 19.2°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 30.2°
Rámpaszög: 17°
Gázlómélység: 350 mm
Csomagtartó minimum: 410 l
Csomagtartó maximum: 1513 l
Motorkód: HR16DE
Üzemanyagtartály: 65 l
Saját tömeg: 1297 kg
Együttes tömeg: 1830 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 685 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/65 R16; 215/60 R17
Keréktárcsaméret: 5.5J x 16; 6,5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 162 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?