Autó-adatbázis

Nissan Qashqai (2010 facelift) 2.0 (141 Hp) 4x4 műszaki adatok

Nissan / Qashqai / Qashqai (2010 facelift) / 2.0 (141 Hp) 4x4

Márka: Nissan
Típus: Qashqai
Generáció: Qashqai (2010 facelift)
Motor: 2.0 (141 LE) 4x4
Gyártás kezdete: 2010
Gyártás vége: 2014
Karosszéria
Felépítés: SUV
Crossover
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 193 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1997 cm3
Teljesítmény 141 LE / 6000 rpm
Nyomaték 196 Nm / 4800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90.1 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 10.2:1
Motorolaj-mennyiség: 4.4 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 7 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4330 mm
Szélesség: 1780 mm
Szélesség tükrökkel: 2120 mm
Magasság: 1615-1622 mm
Tengelytávolság: 2630 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1550 mm
Csomagtartó minimum: 410 l
Csomagtartó maximum: 1513 l
Motorkód: MR20DE
Üzemanyagtartály: 65 l
Saját tömeg: 1415 kg
Együttes tömeg: 1960 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 740 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/65 R16; 215/60 R17; 215/55 R18
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16; 6.5J x 17; 6.5J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 194 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?