Autó-adatbázis

Nissan Pathfinder III (2010 facelift) 3.0 V6 (231 Hp) műszaki adatok

Nissan / Pathfinder / Pathfinder III (2010 facelift) / 3.0 V6 (231 Hp)

Márka: Nissan
Típus: Pathfinder
Generáció: Pathfinder III (2010 facelift)
Motor: 3.0 V6 (231 LE)
Gyártás kezdete: 2010
Gyártás vége: 2013
Karosszéria
Felépítés: Terepjáró (Off-road vehicle)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2991 cm3
Teljesítmény 231 LE / 3750 rpm
Nyomaték 550 Nm / 1750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7
Méret és tömeg
Hosszúság: 4813 mm
Szélesség: 1848 mm
Magasság: 1846 mm
Tengelytávolság: 2853 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 30°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 26°
Rámpaszög: 24°
Kapaszkodóképesség (hegymászó képesség): 39°
Csomagtartó minimum: 190 l
Csomagtartó maximum: 2091 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 2210 kg
Együttes tömeg: 2980 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 120 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/60 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 250 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?