Autó-adatbázis

Nissan Murano (Z51) (facelift 2010) 3.5 V6 (256 Hp) 4WD CVT műszaki adatok

Nissan / Murano / Murano (Z51) (facelift 2010) / 3.5 V6 (256 Hp) 4WD CVT

Márka: Nissan
Típus: Murano
Generáció: Murano (Z51) (facelift 2010)
Motor: 3.5 V6 (256 LE) 4WD CVT
Gyártás kezdete: 2010
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 3498 cm3
Teljesítmény 256 LE / 6000 rpm
Nyomaték 334 Nm / 4400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 95.5 mm
Löket: 81.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Kompresszióviszony: 10.3:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: Xtronic CVT
Méret és tömeg
Hosszúság: 4860 mm
Szélesség: 1885 mm
Magasság: 1720 mm
Tengelytávolság: 2825 mm
Első nyomtáv: 1610 mm
Hátsó nyomtáv: 1610 mm
Hasmagasság: 178 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 21.5°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 27°
Rámpaszög: 17°
Csomagtartó minimum: 402 l
Csomagtartó maximum: 1510 l
Üzemanyagtartály: 82 l
Saját tömeg: 1830 kg
Együttes tömeg: 2297 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1585 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/65 R18; 235/55 R20
Keréktárcsaméret: 7.5J x 20
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 14.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 10.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 248 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?