Autó-adatbázis

Nissan Juke (facelift 2014) Nismo 1.6 (200 Hp) műszaki adatok

Nissan / Juke / Juke (facelift 2014) / Nismo 1.6 (200 Hp)

Márka: Nissan
Típus: Juke
Generáció: Juke (facelift 2014)
Motor: Nismo 1.6 (200 LE)
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1618 cm3
Teljesítmény 200 LE / 6000 rpm
Nyomaték 250 Nm / 2400-4800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 79.7 mm
Löket: 81.1 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 9.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4165 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1565 mm
Tengelytávolság: 2530 mm
Első nyomtáv: 1525 mm
Hátsó nyomtáv: 1525 mm
Hasmagasság: 180 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Megközelítési szög (első terepszög): 22°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 25°
Rámpaszög: 22.5°
Első kinyúlás: 860 mm
Hátsó kinyúlás: 770 mm
Csomagtartó minimum: 251 l
Csomagtartó maximum: 830 l
Motorkód: MR16DDT
Üzemanyagtartály: 46 l
Saját tömeg: 1293 kg
Együttes tömeg: 1721 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 663 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Torsion
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/45 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 159 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?