Autó-adatbázis

Nissan GT-R (facelift 2011) 3.8 V6 (530 Hp) 4WD Automatic műszaki adatok

Nissan / GT-R / GT-R (facelift 2011) / 3.8 V6 (530 Hp) 4WD Automatic

Márka: Nissan
Típus: GT-R
Generáció: GT-R (facelift 2011)
Motor: 3.8 V6 (530 LE) 4WD Automatic
Gyártás kezdete: 2011
Gyártás vége: 2012
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 315 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 3.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 3799 cm3
Teljesítmény 530 LE / 6400 rpm
Nyomaték 612 Nm / 3200-6000 rpm
Motor pozíciója: Farmotor, keresztben
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 95.5 mm
Löket: 88.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Ikerturbó
Kompresszióviszony: 9:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4670 mm
Szélesség: 1895 mm
Magasság: 1370 mm
Tengelytávolság: 2780 mm
Első nyomtáv: 1590 mm
Hátsó nyomtáv: 1600 mm
Hasmagasság: 105 mm
Légellenállási tényező: 0.26
Megközelítési szög (első terepszög): 9.8°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 16.5°
Csomagtartó minimum: 332 l
Motorkód: VR38DETT
Üzemanyagtartály: 74 l
Saját tömeg: 1740 kg
Együttes tömeg: 2200 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.1 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/40 ZRF20; 285/35 ZRF20
Keréktárcsaméret: 9.5J x 20; 10.5J x 20
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 17.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 12 l/100 km
CO2 kibocsátás: 279 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?