Autó-adatbázis

Mercedes-Benz GLK (X204 facelift 2012) GLK 220 (170 Hp) BlueTEC 4MATIC G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / GLK / GLK (X204 facelift 2012) / GLK 220 (170 Hp) BlueTEC 4MATIC G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: GLK
Generáció: GLK (X204 facelift 2012)
Motor: GLK 220 (170 LE) BlueTEC 4MATIC G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2012
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 205 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2143 cm3
Teljesítmény 170 LE / 3000-4200 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1400-2800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Ikerturbó
Kompresszióviszony: 16.2:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7G-TRONIC PLUS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4536 mm
Szélesség: 1840 mm
Magasság: 1669 mm
Tengelytávolság: 2755 mm
Első nyomtáv: 1574 mm
Hátsó nyomtáv: 1597 mm
Csomagtartó minimum: 450 l
Csomagtartó maximum: 1550 l
Motorkód: OM 651 DE 22 LA
Üzemanyagtartály: 59 l
Saját tömeg: 1925 kg
Együttes tömeg: 2500 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.65 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/60 R 17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.1-7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.6-5.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.2-6.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 162-159 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?