Autó-adatbázis

Mercedes-Benz GLE coupe (C292) GLE 500 (456 Hp) 4MATIC G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / GLE / GLE coupe (C292) / GLE 500 (456 Hp) 4MATIC G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: GLE
Generáció: GLE coupe (C292)
Motor: GLE 500 (456 LE) 4MATIC G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 4663 cm3
Teljesítmény 456 LE / 5250-5500 rpm
Nyomaték 700 Nm / 1800-4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 9 G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4900 mm
Szélesség: 2003 mm
Szélesség tükrökkel: 2129 mm
Magasság: 1731 mm
Tengelytávolság: 2915 mm
Első nyomtáv: 1658 mm
Hátsó nyomtáv: 1725 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Első kinyúlás: 897 mm
Hátsó kinyúlás: 1088 mm
Csomagtartó minimum: 650 l
Csomagtartó maximum: 1720 l
Üzemanyagtartály: 93 l
Saját tömeg: 2195 kg
Együttes tömeg: 2900 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 275/50 R20
Keréktárcsaméret: R20
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 14.6-14.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.8-8.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 10.9-10.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 254-246 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?