Autó-adatbázis

Mercedes-Benz GL (X164 facelift 2009) GL350 CDI (265 Hp) BlueEFFICIENCY 4MATIC G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / GL / GL (X164 facelift 2009) / GL350 CDI (265 Hp) BlueEFFICIENCY 4MATIC G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: GL
Generáció: GL (X164 facelift 2009)
Motor: GL350 CDI (265 LE) BlueEFFICIENCY 4MATIC G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2010
Gyártás vége: 2012
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 225 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2987 cm3
Teljesítmény 265 LE / 3800 rpm
Nyomaték 620 Nm / 1600-2400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Maximális fordulatszám: 4200 rpm
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 5099 mm
Szélesség: 1920 mm
Magasság: 1840 mm
Tengelytávolság: 3075 mm
Első nyomtáv: 1645 mm
Hátsó nyomtáv: 1648 mm
Hasmagasság: 198 mm
Légellenállási tényező: 0.36
Csomagtartó minimum: 620 l
Csomagtartó maximum: 2300 l
Üzemanyagtartály: 100 l
Saját tömeg: 2430 kg
Együttes tömeg: 3250 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.1 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 275/55 R19
Keréktárcsaméret: R19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 235 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?