Autó-adatbázis

Mercedes-Benz G-class (W463 facelift 2015) G 500 (422 Hp) 4x4² G-TRONIC PLUS műszaki adatok

Mercedes-Benz / G-class / G-class (W463 facelift 2015) / G 500 (422 Hp) 4x4² G-TRONIC PLUS

Márka: Mercedes-Benz
Típus: G-class
Generáció: G-class (W463 facelift 2015)
Motor: G 500 (422 LE) 4x4² G-TRONIC PLUS
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Terepjáró (Off-road vehicle)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 3982 cm3
Teljesítmény 422 LE / 5250-5500 rpm
Nyomaték 610 Nm / 2000-4750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 G-TRONIC PLUS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4764 mm
Szélesség: 1867 mm
Szélesség tükrökkel: 2056 mm
Magasság: 1954 mm
Tengelytávolság: 2850 mm
Első nyomtáv: 1515 mm
Hátsó nyomtáv: 1515 mm
Hasmagasság: 438 mm
Légellenállási tényező: 0.54
Megközelítési szög (első terepszög): 51.6°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 43.8°
Rámpaszög: 47.4°
Első kinyúlás: 827 mm
Hátsó kinyúlás: 820 mm
Gázlómélység: 1000 mm
Csomagtartó minimum: 487 l
Üzemanyagtartály: 96 l
Saját tömeg: 2946 kg
Együttes tömeg: 3490 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 14.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 325/55 R22
Keréktárcsaméret: R22
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 16.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 12.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 13.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 323 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?