Autó-adatbázis

Mercedes-Benz E-class (W213) E 350 e (286 Hp) G-TRONIC Plug-In Hybrid műszaki adatok

Mercedes-Benz / E-class / E-class (W213) / E 350 e (286 Hp) G-TRONIC Plug-In Hybrid

Márka: Mercedes-Benz
Típus: E-class
Generáció: E-class (W213)
Motor: E 350 e (286 LE) G-TRONIC Plug-In Hybrid
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.2 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 33 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1991 cm3
Teljesítmény 286 LE
Nyomaték 550 Nm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.8:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 9G-TRONIC
Elektromosmotor-teljesítmény 88 LE
Elektromos motor nyomatéka 440 Nm
ICE teljesítmény: 211 LE / 5500 rpm
ICE nyomaték: 350 Nm / 1250-4000 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4923 mm
Szélesség: 1852 mm
Szélesség tükrökkel: 2065 mm
Magasság: 1468 mm
Tengelytávolság: 2939 mm
Hátsó nyomtáv: 1619 mm
Légellenállási tényező: 0.26
Első kinyúlás: 841 mm
Hátsó kinyúlás: 1143 mm
Csomagtartó minimum: 450 l
Csomagtartó maximum: 1470 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1850 kg
Együttes tömeg: 2565 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/45 R18; 275/40 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 2.1-2.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 49-57 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Átlagos energiafogyasztás: 11.5 kWh/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?