Autó-adatbázis

Mercedes-Benz E-class Cabrio (A238) E 300 (245 Hp) G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / E-class / E-class Cabrio (A238) / E 300 (245 Hp) G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: E-class
Generáció: E-class Cabrio (A238)
Motor: E 300 (245 LE) G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: Kabrió (Cabriolet)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1991 cm3
Teljesítmény 245 LE / 5500 rpm
Nyomaték 370 Nm / 1300-4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.8:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 9 G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4826 mm
Szélesség: 1860 mm
Szélesség tükrökkel: 2055 mm
Magasság: 1428 mm
Tengelytávolság: 2873 mm
Első nyomtáv: 1605 mm
Hátsó nyomtáv: 1609 mm
Légellenállási tényező: 0.29
Első kinyúlás: 841 mm
Hátsó kinyúlás: 1112 mm
Csomagtartó minimum: 310 l
Csomagtartó maximum: 385 l
Üzemanyagtartály: 66 l
Saját tömeg: 1705 kg
Együttes tömeg: 2275 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.37 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.8-9.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7-6.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.8-7.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 154-167 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?