Autó-adatbázis

Mercedes-Benz CLS Shooting Brake (X218 facelift 2014) CLS 350 d (258 Hp) 4MATIC G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / CLS / CLS Shooting Brake (X218 facelift 2014) / CLS 350 d (258 Hp) 4MATIC G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: CLS
Generáció: CLS Shooting Brake (X218 facelift 2014)
Motor: CLS 350 d (258 LE) 4MATIC G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 4 / 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 247 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2987 cm3
Teljesítmény 258 LE / 3400 rpm
Nyomaték 620 Nm / 1600-2400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 9G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4953 mm
Szélesség: 1881 mm
Szélesség tükrökkel: 2075 mm
Magasság: 1419 mm
Tengelytávolság: 2874 mm
Első nyomtáv: 1596 mm
Hátsó nyomtáv: 1629 mm
Légellenállási tényező: 0.29
Első kinyúlás: 898 mm
Hátsó kinyúlás: 1181 mm
Csomagtartó minimum: 590 l
Csomagtartó maximum: 1550 l
Üzemanyagtartály: 59 l
Saját tömeg: 1920 kg
Együttes tömeg: 2520 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: McPherson
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.51 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/45 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.3-7.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7-5.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.2-6.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 165-172 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?