Autó-adatbázis

Mercedes-Benz CLS coupe (C219, facellift 2008) CLS 350 CGI (292 Hp) G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / CLS / CLS coupe (C219, facellift 2008) / CLS 350 CGI (292 Hp) G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: CLS
Generáció: CLS coupe (C219, facellift 2008)
Motor: CLS 350 CGI (292 LE) G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2008
Gyártás vége: 2010
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 4 / 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 3498 cm3
Teljesítmény 292 LE / 6400 rpm
Nyomaték 365 Nm / 3000-5100 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 92.9 mm
Löket: 86 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC, VVT
Kompresszióviszony: 12.2:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 G-TRONIC
Méret és tömeg
Hosszúság: 4913 mm
Szélesség: 1873 mm
Magasság: 1403 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Csomagtartó minimum: 495 l
Motorkód: M 272 DE 35
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1660 kg
Együttes tömeg: 2200 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/45 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 13-13.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7-7.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.1-9.3 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?