Autó-adatbázis

Mercedes-Benz CLS coupe (C218) CLS 500 (408 Hp) G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / CLS / CLS coupe (C218) / CLS 500 (408 Hp) G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: CLS
Generáció: CLS coupe (C218)
Motor: CLS 500 (408 LE) G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2011
Gyártás vége: 2014
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 4 / 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 4663 cm3
Teljesítmény 408 LE / 5000-5750 rpm
Nyomaték 600 Nm / 1600-4750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: Ikerturbó
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7G-TRONIC PLUS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4940 mm
Szélesség: 1881 mm
Magasság: 1416 mm
Tengelytávolság: 2874 mm
Első nyomtáv: 1594 mm
Hátsó nyomtáv: 1626 mm
Csomagtartó minimum: 520 l
Motorkód: M 278 DE 46 AL red.
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1890 kg
Együttes tömeg: 2375 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.27 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/40 R 18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 209 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?