Autó-adatbázis

Mercedes-Benz C-class (W204 facelift 2011) C 180 (156 Hp) G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / C-class / C-class (W204 facelift 2011) / C 180 (156 Hp) G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: C-class
Generáció: C-class (W204 facelift 2011)
Motor: C 180 (156 LE) G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2012
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 223 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1595 cm3
Teljesítmény 156 LE / 5300 rpm
Nyomaték 250 Nm / 1250-4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 10.3:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7G-TRONIC PLUS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4591 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1447 mm
Tengelytávolság: 2760 mm
Első nyomtáv: 1549 mm
Hátsó nyomtáv: 1552 mm
Csomagtartó minimum: 475 l
Motorkód: M 271 DE 18 AL red.
Üzemanyagtartály: 59 l
Saját tömeg: 1485 kg
Együttes tömeg: 2000 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.84 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/60 R 16
Keréktárcsaméret: R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8-7.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.3-4.8 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.3-5.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 147-136 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?