Autó-adatbázis

Mercedes-Benz C-class T-mod (S204 facelift 2011) C 180 CDI (120 Hp) G-TRONIC műszaki adatok

Mercedes-Benz / C-class / C-class T-mod (S204 facelift 2011) / C 180 CDI (120 Hp) G-TRONIC

Márka: Mercedes-Benz
Típus: C-class
Generáció: C-class T-mod (S204 facelift 2011)
Motor: C 180 CDI (120 LE) G-TRONIC
Gyártás kezdete: 2011
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2143 cm3
Teljesítmény 120 LE / 2800-4600 rpm
Nyomaték 300 Nm / 1400-2800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16.2:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7G-TRONIC PLUS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4606 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1459 mm
Tengelytávolság: 2760 mm
Első nyomtáv: 1541 mm
Hátsó nyomtáv: 1544 mm
Csomagtartó minimum: 485 l
Csomagtartó maximum: 1500 l
Motorkód: OM 651 DE 22 LA red.
Üzemanyagtartály: 59 l
Saját tömeg: 1645 kg
Együttes tömeg: 2185 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.84 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R 16
Keréktárcsaméret: R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.5-6.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.9-4.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.5-5.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 144-134 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?