Autó-adatbázis

Mercedes-Benz A-class (W176 facelift 2015) A 180d (109 Hp) DCT műszaki adatok

Mercedes-Benz / A-class / A-class (W176 facelift 2015) / A 180d (109 Hp) DCT

Márka: Mercedes-Benz
Típus: A-class
Generáció: A-class (W176 facelift 2015)
Motor: A 180d (109 LE) DCT
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1461 cm3
Teljesítmény 109 LE / 4000 rpm
Nyomaték 260 Nm / 1750-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 G-DCT
Méret és tömeg
Hosszúság: 4299 mm
Szélesség: 1780 mm
Szélesség tükrökkel: 2022 mm
Magasság: 1433 mm
Tengelytávolság: 2699 mm
Első nyomtáv: 1553 mm
Hátsó nyomtáv: 1552 mm
Hasmagasság: 93 mm
Légellenállási tényező: 0.28
Megközelítési szög (első terepszög): 13.7°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 17.3°
Rámpaszög: 9.3°
Első kinyúlás: 913 mm
Hátsó kinyúlás: 687 mm
Csomagtartó minimum: 341 l
Csomagtartó maximum: 1157 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1350 kg
Együttes tömeg: 1960 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 710 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/65 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 4.3-4.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.7-3.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 3.9-3.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 104-98 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?