Mazda Mx-5 IV (ND) 2.0 Skyactiv G (160 Hp) i-ELOOP műszaki adatok
Mazda / Mx-5 / Mx-5 IV (ND) / 2.0 Skyactiv G (160 Hp) i-ELOOP
Márka: | Mazda |
Típus: | Mx-5 |
Generáció: | Mx-5 IV (ND) |
Motor: | 2.0 Skyactiv G (160 LE) i-ELOOP |
Gyártás kezdete: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kabrió (Cabriolet) |
Ajtók száma: | 2 |
Ülések száma: | 2 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 214 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 7.3 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1998 cm3 |
Teljesítmény | 160 LE / 6000 rpm |
Nyomaték | 200 Nm / 4600 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 83.5 mm |
Löket: | 91.2 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Kompresszióviszony: | 13:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Hátsókerék-hajtás |
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: | 6 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 3915 mm |
Szélesség: | 1735 mm |
Szélesség tükrökkel: | 1918 mm |
Magasság: | 1230 mm |
Tengelytávolság: | 2310 mm |
Első nyomtáv: | 1495 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1505 mm |
Hasmagasság: | 125 mm |
Csomagtartó minimum: | 130 l |
Üzemanyagtartály: | 45 l |
Saját tömeg: | 1015 kg |
Együttes tömeg: | 1260 kg |
Futómű | |
---|---|
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 9.4 m |
Kerekek |
---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 8.7 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 5.4 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 6.6 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 154 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás