Autó-adatbázis

Maserati Ghibli III (M157, facelift 2017) S 3.0 V6 (410 Hp) Automatic műszaki adatok

Maserati / Ghibli / Ghibli III (M157, facelift 2017) / S 3.0 V6 (410 Hp) Automatic

Márka: Maserati
Típus: Ghibli
Generáció: Ghibli III (M157, facelift 2017)
Motor: S 3.0 V6 (410 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 285 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5 mp
Lassulás 100-0 km/h-ra: 35 m
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2979 cm3
Teljesítmény 410 LE / 5500 rpm
Nyomaték 550 (550) Nm / 4500-5000 (1750-5000) rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 86.5 mm
Löket: 84.5 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 9.7:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8
Méret és tömeg
Hosszúság: 4971 mm
Szélesség: 1945 mm
Szélesség tükrökkel: 2128 mm
Magasság: 1461 mm
Tengelytávolság: 2998 mm
Első nyomtáv: 1635 mm
Hátsó nyomtáv: 1653 mm
Első kinyúlás: 935 mm
Hátsó kinyúlás: 1038 mm
Csomagtartó minimum: 500 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1810 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/50 R18; 275/45 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 13.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 223 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?