Autó-adatbázis

Lexus LX III (facelift 2015) 450d V8 (272 Hp) AWD Automatic műszaki adatok

Lexus / LX / LX III (facelift 2015) / 450d V8 (272 Hp) AWD Automatic

Márka: Lexus
Típus: LX
Generáció: LX III (facelift 2015)
Motor: 450d V8 (272 LE) AWD Automatic
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 4461 cm3
Teljesítmény 272 LE / 3600 rpm
Nyomaték 650 Nm / 1600-2800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 86 mm
Löket: 96 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC, dual VVT-i
Maximális fordulatszám: 3600 rpm
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16.8:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 5065 mm
Szélesség: 1980 mm
Szélesség tükrökkel: 2240 mm
Magasság: 1910 mm
Tengelytávolság: 2850 mm
Első nyomtáv: 1640 mm
Hátsó nyomtáv: 1635 mm
Hasmagasság: 225 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 25°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 20°
Rámpaszög: 23°
Kapaszkodóképesség (hegymászó képesség): 45°
Első kinyúlás: 1025 mm
Hátsó kinyúlás: 1190 mm
Gázlómélység: 700 mm
Csomagtartó minimum: 701 l
Üzemanyagtartály: 93 l
Saját tömeg: 2510-2840 kg
Együttes tömeg: 3350 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Kerekek
Gumiabroncsméret: 285/60 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 250 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?