Autó-adatbázis

Land Rover Range Rover Velar D 180 2.0 (180 Hp) AWD Automatic műszaki adatok

Land Rover / Range Rover Velar / Range Rover Velar / D 180 2.0 (180 Hp) AWD Automatic

Márka: Land Rover
Típus: Range Rover Velar
Generáció: Range Rover Velar
Motor: D 180 2.0 (180 LE) AWD Automatic
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 209 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1999 cm3
Teljesítmény 180 LE / 4000 rpm
Nyomaték 430 Nm / 1500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 92.4 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8
Méret és tömeg
Hosszúság: 4803 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 2032 mm
Szélesség tükrökkel: 2145 mm
Magasság: 1665 mm
Tengelytávolság: 2874 mm
Első nyomtáv: 1640-1644 mm
Hátsó nyomtáv: 1657-1663 mm
Hasmagasság: 213-251 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Megközelítési szög (első terepszög): 25.93°-28.89°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 27.3°-29.5°
Rámpaszög: 21°-23.5°
Gázlómélység: 600-650 mm
Csomagtartó minimum: 673 l
Csomagtartó maximum: 1731 l
Üzemanyagtartály: 60 l
AdBlue tartály: 17 l
Saját tömeg: 1829 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 142 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?