Land Rover Range Rover Sport II 3.0 V6 (258 Hp) AWD Automatic műszaki adatok
Land Rover / Range Rover Sport / Range Rover Sport II / 3.0 V6 (258 Hp) AWD Automatic
Márka: | Land Rover |
Típus: | Range Rover Sport |
Generáció: | Range Rover Sport II |
Motor: | 3.0 V6 (258 LE) AWD Automatic |
Gyártás kezdete: | 2013 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | SUV |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 209 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 7.6 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2993 cm3 |
Teljesítmény | 258 LE |
Nyomaték | 600 Nm / 2000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 84 mm |
Löket: | 90 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Feltöltés: | BiTurbo |
Kompresszióviszony: | 16.1:1 |
Üzemanyagtípus: | Gázolaj |
Üzemanyagrendszer: | Common rail dízel |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 8 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4850 mm |
Szélesség: | 1983 mm |
Szélesség csukott tükrökkel: | 2073 mm |
Magasság: | 1780 mm |
Tengelytávolság: | 2923 mm |
Légellenállási tényező: | 0.34 |
Megközelítési szög (első terepszög): | 33° |
Elhagyási szög (hátsó terepszög): | 31° |
Üzemanyagtartály: | 77 l |
Saját tömeg: | 2115 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Pneumatic elastic element |
Hátsó felfüggesztés: | Pneumatic suspension |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 12.6 m |
Kerekek |
---|
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 7.3 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 194 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO V |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás