Autó-adatbázis

Land Rover Range Rover Evoque I coupe (facelift 2015) 2.0 TD4 (150 Hp) műszaki adatok

Land Rover / Range Rover Evoque / Range Rover Evoque I coupe (facelift 2015) / 2.0 TD4 (150 Hp)

Márka: Land Rover
Típus: Range Rover Evoque
Generáció: Range Rover Evoque I coupe (facelift 2015)
Motor: 2.0 TD4 (150 LE)
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
SUV
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 182 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1999 cm3
Teljesítmény 150 LE / 4000 rpm
Nyomaték 380 Nm / 1500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 92.35 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4371 mm
Szélesség: 1980 mm
Szélesség tükrökkel: 2085 mm
Magasság: 1625 mm
Tengelytávolság: 2660 mm
Első nyomtáv: 1625 mm
Hátsó nyomtáv: 1629 mm
Hasmagasság: 215 mm
Légellenállási tényező: 0.37
Megközelítési szög (első terepszög): 25°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 33°
Üzemanyagtartály: 54 l
Saját tömeg: 1551 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.3 m
Kerekek
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 4.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 109 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?