Autó-adatbázis

Land Rover Discovery V 2.0 TD4 (180 Hp) 4WD Automatic műszaki adatok

Land Rover / Discovery / Discovery V / 2.0 TD4 (180 Hp) 4WD Automatic

Márka: Land Rover
Típus: Discovery
Generáció: Discovery V
Motor: 2.0 TD4 (180 LE) 4WD Automatic
Gyártás kezdete: 2017
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5 / 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 189 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1999 cm3
Teljesítmény 180 LE / 4000 rpm
Nyomaték 430 Nm / 1500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 92.4 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 15.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8
Méret és tömeg
Hosszúság: 4970 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 2073 mm
Szélesség tükrökkel: 2220 mm
Magasság: 1846 mm
Tengelytávolság: 2923 mm
Első nyomtáv: 1692 mm
Hátsó nyomtáv: 1686 mm
Hasmagasság: 220-283 mm
Légellenállási tényező: 0.33
Megközelítési szög (első terepszög): 28.5°-34°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 27°-30°
Rámpaszög: 22.5°-27.5°
Kapaszkodóképesség (hegymászó képesség): 45°
Első kinyúlás: 872 mm
Hátsó kinyúlás: 1175 mm
Gázlómélység: 850-900 mm
Csomagtartó minimum: 1231 / 258 l
Csomagtartó maximum: 2500 / 2406 l
Üzemanyagtartály: 77 l
AdBlue tartály: 18 l
Saját tömeg: 2099 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, spring
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/65 R19; 255/60 R19; 235/60 R20; 255/55 R20; 275/45 R21; 285/40 R22
Keréktárcsaméret: 7.5J x 19; 7.5J x 20; 8.5J x 20; 9.5J x 21; 9.5J x 22
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 159 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?