Autó-adatbázis

Kia Sorento III 2.2 CRDi (200 Hp) műszaki adatok

Kia / Sorento / Sorento III / 2.2 CRDi (200 Hp)

Márka: Kia
Típus: Sorento
Generáció: Sorento III
Motor: 2.2 CRDi (200 LE)
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5 / 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2199 cm3
Teljesítmény 200 LE / 3800 rpm
Nyomaték 441 Nm / 1750-2750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 85.4 mm
Löket: 96 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4780 mm
Szélesség: 1890 mm
Szélesség tükrökkel: 2140 mm
Magasság: 1685 mm
Tengelytávolság: 2780 mm
Első nyomtáv: 1633-1644 mm
Hátsó nyomtáv: 1628-1639 mm
Hasmagasság: 185 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 16.9°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 21°
Rámpaszög: 18°
Első kinyúlás: 945 mm
Hátsó kinyúlás: 1055 mm
Csomagtartó minimum: 605 l
Csomagtartó maximum: 1662 l
Üzemanyagtartály: 71 l
Saját tömeg: 1763 / 1907 kg
Együttes tömeg: 2510 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.1 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/65 R17; 235/60 R18; 235/55 R19
Keréktárcsaméret: 7,0J x 17; 7,5J x 18; 7,5J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 149 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?