Autó-adatbázis

Kia Rio III Hatchback (UB, facelift 2015) 1.4 (109 Hp) ISG műszaki adatok

Kia / Rio / Rio III Hatchback (UB, facelift 2015) / 1.4 (109 Hp) ISG

Márka: Kia
Típus: Rio
Generáció: Rio III Hatchback (UB, facelift 2015)
Motor: 1.4 (109 LE) ISG
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3 / 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 183 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1396 cm3
Teljesítmény 109 LE / 6300 rpm
Nyomaték 137 Nm / 4200 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 77 mm
Löket: 74.9 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4050 mm
Szélesség: 1720 mm
Szélesség tükrökkel: 1985 mm
Magasság: 1455 mm
Tengelytávolság: 2570 mm
Első nyomtáv: 1507-1520 mm
Hátsó nyomtáv: 1511-1525 mm
Első kinyúlás: 810 mm
Hátsó kinyúlás: 670 mm
Csomagtartó minimum: 288 l
Csomagtartó maximum: 923 l
Üzemanyagtartály: 43 l
Saját tömeg: 1072-1152 / 1079-1188 kg
Együttes tömeg: 1590 / 1600 kg
Megengedett tetőterhelés: 70 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1050 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 450 kg
Megengedett vonófejterhelés: 50 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.5 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 185/65 R15; 195/55 R16; 205/45 R17
Keréktárcsaméret: 5,5J x 15; 6,0J x 16; 6,5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 114 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?