Autó-adatbázis

Kia Optima III (facelift 2013) 2.0 CVVT 16V (165 Hp) műszaki adatok

Kia / Optima / Optima III (facelift 2013) / 2.0 CVVT 16V (165 Hp)

Márka: Kia
Típus: Optima
Generáció: Optima III (facelift 2013)
Motor: 2.0 CVVT 16V (165 LE)
Gyártás kezdete: 2013
Gyártás vége: 2015
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1999 cm3
Teljesítmény 165 LE / 6500 rpm
Nyomaték 196 Nm / 4800 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 97 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC, CVVT
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4845 mm
Szélesség: 1830 mm
Magasság: 1455 mm
Tengelytávolság: 2795 mm
Első nyomtáv: 1601 mm
Hátsó nyomtáv: 1601 mm
Első kinyúlás: 965 mm
Hátsó kinyúlás: 1085 mm
Csomagtartó minimum: 505 l
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1403 kg
Együttes tömeg: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 650 kg
Megengedett vonófejterhelés: 60 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/65 R16
Keréktárcsaméret: 6.5J × 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 162 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?