Autó-adatbázis

Kia Magentis II (MG) 2.0 CRDi (140 Hp) Automatic műszaki adatok

Kia / Magentis / Magentis II (MG) / 2.0 CRDi (140 Hp) Automatic

Márka: Kia
Típus: Magentis
Generáció: Magentis II (MG)
Motor: 2.0 CRDi (140 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2005
Gyártás vége: 2008
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1991 cm3
Teljesítmény 140 LE / 4000 rpm
Nyomaték 305 Nm / 1800-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 17.3:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4735 mm
Szélesség: 1805 mm
Magasság: 1480 mm
Tengelytávolság: 2720 mm
Első nyomtáv: 1558 mm
Hátsó nyomtáv: 1552 mm
Csomagtartó minimum: 496 l
Csomagtartó maximum: 816 l
Motorkód: D4EA
Üzemanyagtartály: 62 l
Saját tömeg: 1632 kg
Együttes tömeg: 2060 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 60 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/60 R16
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 191 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?