Autó-adatbázis

Kia Magentis I 2.5 V6 (169 Hp) Automatic műszaki adatok

Kia / Magentis / Magentis I / 2.5 V6 (169 Hp) Automatic

Márka: Kia
Típus: Magentis
Generáció: Magentis I
Motor: 2.5 V6 (169 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2000
Gyártás vége: 2005
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 209 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2493 cm3
Teljesítmény 169 LE / 6000 rpm
Nyomaték 230 Nm / 4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 75 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 10:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4730 mm
Szélesség: 1820 mm
Magasság: 1410 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1530 mm
Csomagtartó minimum: 479 l
Csomagtartó maximum: 810 l
Motorkód: G6BV
Üzemanyagtartály: 65 l
Saját tömeg: 1500 kg
Együttes tömeg: 2000 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/60 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 15.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 10.4 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO III
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?