Autó-adatbázis

Infiniti QX60 2.5 (250 Hp) Hybrid AWD XTRONIC műszaki adatok

Infiniti / QX60 / QX60 / 2.5 (250 Hp) Hybrid AWD XTRONIC

Márka: Infiniti
Típus: QX60
Generáció: QX60
Motor: 2.5 (250 LE) Hybrid AWD XTRONIC
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2488 cm3
Teljesítmény 250 LE
Nyomaték 368 Nm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 89 mm
Löket: 100 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Kompresszor
Kompresszióviszony: 9.1:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 1 CVT XTRONIC
Elektromosmotor-teljesítmény 20 LE
Elektromos motor nyomatéka 39 Nm
ICE teljesítmény: 231 LE / 5600 rpm
ICE nyomaték: 330 Nm / 3600 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 5093 mm
Szélesség: 1960 mm
Magasság: 1742 mm
Tengelytávolság: 2900 mm
Első nyomtáv: 1750 mm
Hátsó nyomtáv: 1670 mm
Hasmagasság: 178 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Csomagtartó minimum: 447 l
Csomagtartó maximum: 2166 l
Üzemanyagtartály: 73 l
Saját tömeg: 2105 kg
Együttes tömeg: 2602 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/65 R18; 235/55 R20
Keréktárcsaméret: 7.5J x 18; 7.5J x 20
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 10.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.5 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?