Autó-adatbázis

Honda CR-V IV (facelift 2015) 2.0 i-VTEC (155 Hp) műszaki adatok

Honda / CR-V / CR-V IV (facelift 2015) / 2.0 i-VTEC (155 Hp)

Márka: Honda
Típus: CR-V
Generáció: CR-V IV (facelift 2015)
Motor: 2.0 i-VTEC (155 LE)
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1997 cm3
Teljesítmény 155 LE / 6500 rpm
Nyomaték 192 Nm / 4300 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 10.6:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4605 mm
Szélesség: 2096 mm
Magasság: 1685 mm
Tengelytávolság: 2630 mm
Hasmagasság: 165 mm
Csomagtartó minimum: 589 l
Csomagtartó maximum: 1669 l
Üzemanyagtartály: 58 l
Saját tömeg: 1460 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/65 R17; 225/60 R18
Keréktárcsaméret: R17; R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.9-9.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.2-6.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.2-7.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 168-173 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?