Autó-adatbázis

Honda Civic IX Tourer (facelift 2014) 1.8 i-VTEC (142 Hp) műszaki adatok

Honda / Civic / Civic IX Tourer (facelift 2014) / 1.8 i-VTEC (142 Hp)

Márka: Honda
Típus: Civic
Generáció: Civic IX Tourer (facelift 2014)
Motor: 1.8 i-VTEC (142 LE)
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1798 cm3
Teljesítmény 142 LE / 6500 rpm
Nyomaték 174 Nm / 4300 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 87.3 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: SOHC
Kompresszióviszony: 10.6:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4590 mm
Szélesség: 1770 mm
Szélesség tükrökkel: 2065 mm
Tengelytávolság: 2595 mm
Első nyomtáv: 1530 mm
Hátsó nyomtáv: 1530 mm
Hasmagasság: 145 mm
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1355 kg
Együttes tömeg: 1790 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 500 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.28 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55R16 88V
Keréktárcsaméret: 6.5 J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 146 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?