Autó-adatbázis

Sixt: Élen az innovációban

Article title

Az elmúlt évben a Sixt Magyarország számos más új szolgáltatás bevezetése mellett létrehozta tartósbérleti üzletágát, és megkezdte vidéki partnerhálózatának kiépítését. Az autókölcsönző stratégiájának eredményességét igazolja, hogy az előző évhez képest jelentős árbevétel-növekedést ért el.

A Sixt Magyarország elsősorban a folyamatos innovációnak, valamint az újonnan bevezetett szolgáltatásoknak köszönheti sikereit. Stratégiájának eredményességét jelzi, hogy 2006-ban 13 százalékos, mintegy 80 millió forintos árbevétel-növekedést ért el az előző évhez képest, így több mint 680 millió forint árbevételt könyvelhetett el.
Az autókölcsönző múlt évben indította el többek között lease a car elnevezésű tartósbérleti szolgáltatását, amellyel a vállalati ügyfélkört célozta meg. A Sixt új üzletága már bevezetésének évében jelentős sikereket ért el: mostanáig a vállalat olyan partnerekkel kötött együttműködést, mint a Levis, a Milton Finanszírozási Zrt., a Morgan Stanley vagy a Wallis Ingatlan Zrt.

Tartósbérleti szolgáltatásunk sikerét elsősorban a rent a car üzletágban már bizonyított magas színvonalnak és megbízhatóságnak köszönhetjük. Mindemellett a Sixt által kínált hosszú távú bérletet a rugalmas feltételek is vonzóvá teszik ügyfeleink számára. Számos kiegészítő kényelmi szolgáltatást nyújtunk, melyekből partnereink igényeik szerint válogathatják össze a számukra leginkább megfelelő csomagot - foglalta össze az új üzletág sikerének titkát Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezető igazgatója.
Tartósbérlet üzletágának elindítása mellett a Sixt a tavalyi évben lehetővé tette ügyfelei számára, hogy a bérautókhoz mobil navigációs rendszert is kölcsönözzenek. A hazánkban egyedülálló volumenű fejlesztésnek köszönhetően a szolgáltatás az autókölcsönző bel- és külföldi ügyfelei, vállalati és egyéni partnerei számára egyaránt elérhető.

Az autókölcsönző ezen kívül megkezdte vidéki partnerhálózatának kiépítését is: hat nagyvárosban - Debrecenben, Győrben, Miskolcon, Nyíregyházán, Sopronban és Veszprémben - hozott létre partnerirodát. Így a Sixt jelentősen javítani tudta kiszolgálásának minőségét: assistance szolgáltatásának reakcióideje a nagy szakértelemmel bíró partnerek bevonásának köszönhetően negyedére csökkent.

Magas minőség, stabil árak

A Sixt árbevétel-növekedéséhez az új szolgáltatások mellett hozzájárult az alaptevékenység bővülése is. A vállalat „rent a car” szolgáltatásnak népszerűsége 2005-höz képest mind a foglalások, mind a bérleti események területén megnövekedett. A kihasználtság emellett 70 százalék volt, és a főszezon idején, augusztusban megközelítette a 80 százalékot. A Sixt sikerét a németországi központ szigorú minőségi elvárásainak is megfelelő színvonal, a kifogástalan állapotú bérautó flotta, valamint a stabil árak biztosítják. A tavalyi évben bevezetett regisztrációs átalánydíj növelte ugyan a költségeinket, ennek ellenére - a vállalati célkitűzéseknek megfelelően - sikerült megőrizni áraink stabilitását - számolt be Dévai Gábor a 2006-os év eseményeiről.
A vállalat jövőbeli működésével kapcsolatban az ügyvezető elmondta, hogy a Sixt 2007-ben is több új szolgáltatás bevezetését tervezi, hiszen a vállalat kiemelt célja, hogy élen járjon az innovációban, és megőrizze meghatározó pozícióját az autókölcsönző iparágban. Emellett a cég a vállalati értékrendnek megfelelően egyre magasabb technikai színvonalat és presztízst képviselő autók beállításával folytatja a flotta bővítését.

www.sixt.hu

2007.05.11. 01:08
osszesauto.hu