"Független biztosítási alkuszként fontosnak tartjuk kikérni az emberek véleményét. Mostani kutatásunk két alapvető célt szolgál:
az ügyfelek véleményét felmérve a szolgáltatások javítására ösztönözni a biztosítókat, az eredmények ismeretében pedig
az érdeklődőket segíteni, mely biztosítót válasszák" - mondta Lantos Lóránt, a PBA Praeventio Biztosítási Alkusz Kft.
On-line üzletágának igazgatója. A szakértő kiemelte: "A nagy népítélet" kutatás példa nélküli kezdeményezés hazánkban,
hiszen valamennyi biztosító termékeiről, s a szolgáltatások minőségéről eddig nem volt hasonló felmérés.
A kérdőívet - amelynek kérdéseit az NRC piackutató cég auditálta s a nyeremenyjatek.pba.hu oldalon lehet
elérni - eddig több mint 11 ezren töltötték ki.
Háttér-információ:
- A Praeventio Biztosítási Alkusz Kft. 1994 decemberében alakult, két magánszemély és a Lombard Vagyonkezelő Kft.
közreműködésével, akkor még Lombard Biztosításközvetítő Kft. néven. A sikeres üzletpolitikának és a dinamikus
növekedésnek köszönhetően a társaság - forgalmát tekintve - mára a 10 legnagyobb alkuszcég között szerepel hazánkban,
megelőzve ezzel mintegy 350 versenytársát. A cég 1997. óta tagja a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ).
- Honlap: www.pba.hu
- A kérdőív kiértékelése után az eredményekről tájékoztatjuk Önt.
Ítél a nép
Nagyszabású kutatást indított útjára szeptemberben "A nagy népítélet" elnevezéssel a PBA Praeventio Biztosítási Alkusz Kft. Az egyik legnagyobb hazai biztosítási alkuszcég október 15-ig tartó kutatásában az ügyfelek a magyar piacon működő valamennyi biztosítóról véleményt mondhatnak. Az online kérdőív négyféle termékhez kapcsolódik: a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás, a Casco biztosítás, a lakás- és az utasbiztosítás szerepel a kutatásban. A PBA Praeventio szakértői az előbbi termékeket forgalmazó biztosítókról akarják kideríteni, mennyire elégedettek velük ügyfeleik. A kérdőívben a társaságok személyes-, telefonos-, internetes ügyfélszolgálatáról, a postai úton elküldött dokumentumok célba érkezésének pontosságáról, a szolgáltatás ár/érték arányáról voksolhatnak az emberek. A kutatás sarokpontja a biztosítók kárrendezési folyamatának értékelése, elsősorban a kár megtérítésének gyorsaságával, az ügyintéző munkájának szakmai színvonalával és segítőkészségével összefüggésben.
