Autó-adatbázis

Ford Mustang Convertible VI 2.3 EcoBoost (317 Hp) műszaki adatok

Ford / Mustang / Mustang Convertible VI / 2.3 EcoBoost (317 Hp)

Márka: Ford
Típus: Mustang
Generáció: Mustang Convertible VI
Motor: 2.3 EcoBoost (317 LE)
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Kabrió (Cabriolet)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2264 cm3
Teljesítmény 317 LE / 5500 rpm
Nyomaték 432 Nm / 3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 87.55 mm
Löket: 94 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 9.5:1
Motorolaj-mennyiség: 5.7 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4784 mm
Szélesség: 1916 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1956 mm
Szélesség tükrökkel: 2080 mm
Magasság: 1394 mm
Tengelytávolság: 2720 mm
Első nyomtáv: 1582 mm
Hátsó nyomtáv: 1655 mm
Csomagtartó minimum: 332 l
Üzemanyagtartály: 59 l
Saját tömeg: 1715 kg
Futómű
Első felfüggesztés: McPherson
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 12.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/40 R19
Keréktárcsaméret: R19
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 8.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 184 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?